sobota, 11 czerwca 2016

Bukiety - powtórka.

   Tak jak pisałam ostatnio makowy bukiet w nowej odsłonie. Zdjęcia może trochę lepsze. Kwiaty robiłam z "arii", średnica kwiatu wynosi 12 cm, szydełko 1,5. Bukiet ma 44 cm długości. Makowe liście robiłam z pamięci. Urwałam jeden od maków w ogrodzie jako wzór :)










  
   Powtórka bukietu dla córki na ślub. Niestety nie znalazłam odpowiedniego zdjęcia (chociaż tych zdjęć jest ponad sześćset), więc powycinałam, obrobiłam jak się dało. Na jednym ze zdjęć w tle niewyraźny bukiet na rękę dla Starszej. W zamieszaniu nie zdążyłam zrobić zdjęcia. Starsza przyjechała w ostatniej chwili, a ręce ma tak chude, że cała moja artystyczna wizja uszła jak powietrze z pękniętego balona. A balony na płocie pękały z upału jeden po drugim.

Pozdrawiam, Kasia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz