środa, 27 stycznia 2021

Kurki

   Dzisiaj kurki. Schemat ogólnie dostępny w internecie. Jedną kurkę zrobiłam z cieniowanej nitki bez dodawania innego koloru. Kurki robi się prościej niż usztywnia. A zresztą... Może tylko ja mam takie kłopoty z usztywnianiem nietypowych kształtów. Jako formę wykorzystałam styropianowe jajka do wewnątrz i słoiki do ogonów. I tak ze dwie kurki są do poprawienia i dołączą  gościnnie w innym poście :)





Na koniec jeszcze zdjęcie zbiorcze jako zapowiedź następnych postów :)



Pozdrawiam, Kasia.





3 komentarze:

  1. Robiłam te kurki są śliczne. Usztywnić takie rzeczy to trzeba kombinować, żeby wyszedł fajny kształt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jajku styropianowym 8 cm, tak na ukos od szerszej części jajka i układałam na szerokich słoikach, żeby ogon na nich ułożyć.

      Usuń
    2. Na szerokich słoikach i jajku styropianowym

      Usuń