wtorek, 24 lutego 2015

CANDY.

   Urzekł mnie wzór serwetki, dlatego postanowiłam w tym roku zrobić drugą do przygarnięcia w rozdaniu.
Wymiary serwetki około 44x26cm.

Aby wziąć udział proszę:
1. Zostaw komentarz pod tym postem z chęcią udziału w zabawie.
2. Umieść podlinkowany baner na swoim blogu.
3. Jeśli nie prowadzisz bloga zostaw w komentarzy swój adres e-mail.
Będzie mi miło jeśli polubisz i udostępnisz publicznie post na fb.
Proszę się wpisywać do 15 marca 2015 do północy. Zwycięzcę wyłonimy razem z Malutką 16 marca.

Przesyłkę wysyłam tylko na terenie Polski.
Zabawa nie ma charakteru loterii.


13 komentarzy:

  1. Niniejszym wyrażam chęć udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią zapiszę się :) bannerek na solnyswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam za lajka można wygrać odżywkę do rzęs http://odzywkadorzes.h2g.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością wezmę udział w rozdawajce. Dziękuję za zaproszenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna serweta już mam dla niej miejsce może szczęście się do mnie uśmiechnie :)
    Pozdrawiam
    banerek na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    ps. poprzedni komentarz musiałam usunąć ponieważ wstawiłam link do twojego a nie swojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę udział w zabawie :)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział :)
    Baner podwieszam na blogu: http://kamira90.blogspot.com
    Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń