środa, 19 lutego 2014

Podziękowania.

   Dzisiaj chciałam serdecznie podziękować wszystkim blogerkom, które wzięły  lub jeszcze wezmą udział w zabawie. Wszystkie blogi są fantastyczne, dlatego starałam się wybrać te niedawno założone.
Muszę się przyznać, że na początku nie wiedziałam co mam zrobić z nominacją. Przypominała mi łańcuszek czy piramidę, jednak w przeciwieństwie do nich, zabawa posiada same plusy dla każdego z uczestników. Ja poznałam i dalej poznaję fantastycznych ludzi, pełnych pasji, radości, entuzjazmu. Każde własnoręcznie zrobione dzieło, to nie tylko serce i dusza, ale również nasze nastroje, smutki, radości, myśli, poglądy.
Dziękuję za nominacje. Dziękuję też za odwiedziny i każdy komentarz od Was.
Życzę miłego i owocnego blogowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz